Osobiście mam zapodany ic o pojemności 9,8l + zderzak rs z naciętymi wlotami powietrza w nim. I gt22 musi sie dopiero obudzić żeby dmuchnąć dobrze 1.9 bar. Każdą turbinę można ustawić gruszkę-cięgno i będzie pompować jak wściekle od dołu kosztem góry.
z gtb jest o tyle fajnie że nie trzeba za każdym razem gmerać przy turbo i obawiać sie ze sie przecholuje. Ustawia się ją praktycznie na max bo i tak jest odporniejsza niż gt a 2 bar to pikus. Pan pikuś
Przy dużych turbinach ważną rzeczą jest dolot do turbo. czasem zapominamy o tym ona musi zassać odpowiednią ilość powietrza.
z gtb jest o tyle fajnie że nie trzeba za każdym razem gmerać przy turbo i obawiać sie ze sie przecholuje. Ustawia się ją praktycznie na max bo i tak jest odporniejsza niż gt a 2 bar to pikus. Pan pikuś
Przy dużych turbinach ważną rzeczą jest dolot do turbo. czasem zapominamy o tym ona musi zassać odpowiednią ilość powietrza.
Komentarz